СТРАХОВИЙ ВИПАДОКШановні клієнти та партнери! У період карантину, введеного постановою Кабінету Міністрів України і розпорядженнями міських державних адміністрацій, Страхова компанія "Еталон" продовжує працювати і виконувати свої зобов'язання в повному обсязі. Задля вашої безпеки і з метою запобігання поширенню коронавирусної інфекції (COVID-19) Компанія переходить на режим часткової віддаленої роботи. Це означає, що фахівці і сервіси Компанії будуть максимально доступні онлайн за допомогою електронних каналів. Просимо мінімізувати, а по можливості взагалі уникати особистих візитів в офіси Cтрахової компанії. Для передачі пакету документів на отримання відшкодування просимо надсилати пакети поштою або службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: а/с № 12, м Київ, п/і 03067. Для постраждалих від наших клієнтів з ОСЦПВВНТЗ (Автоцивілка), які заявили про страховий випадок в контакт-центр Компанії, прийом документів (скан-копії) проводиться за допомогою служб експрес-доставки і Укрпошти (за рахунок відправника).
| |||||||||||||||||
Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордонІнформаційний центр: Електронна пошта: info@etalon.ua Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Місцезнаходження:
Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон» Придбати страховий поліс можливо:
При настанні страхового випадку: Електронна пошта: operator@etalon.ua Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок» | Viber Еталон (виключно для передачі повідомлень) © 2004-2019 СК «Еталон». |