ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

У випадку, якщо Ви самостійно сплатили вартість наданих послуг для отримання відшкодування необхідно надати страховій компанії такі документи:

  • оригінал договору страхування;
  • письмову заяву про страхову виплату протягом 10 робочих днів з дати повернення з поїздки;
  • оригінали деталізованих рахунків на оплату вартості отриманих послуг та квитанції або чеки, що підтверджують їх оплату;
  • листок непрацездатності або його копію, виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого, підписану відповідальною особою та завірену печаткою медичного закладу;
  • рецепти на придбання ліків та касові чеки, що підтверджують їх оплату;
  • копію паспорта особи, яка звернулась за страховою виплатою;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • інші документи на запит Страхової компанії «Еталон».

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua