ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Зв’яжіться протягом 24 годин з нашим уповноваженим представником — асистуючою компанією за телефоном, вказаним у договорі страхування, та надайте таку інформацію:

  • номер договору страхування, територію та термін його дії;
  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • розмір страхової суми;
  • опис та характер страхового випадку;
  • точне місце перебування застрахованої особи, контактний телефон.

2. Виконуйте рекомендації асистуючої компанії.

3. Якщо з об’єктивних причин не вдалося зв’язатися з асистуючою компанією та довелося самостійно оплатити вартість отриманої невідкладної допомоги, необхідно узгодити з нею усі ці витрати.

4. Якщо Ви самостійно оплатили вартість наданих послуг (вартість яких узгоджено із сервісною компанією) для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua