1. Зв’яжіться протягом 24 годин з нашим уповноваженим представником — асистуючою компанією за телефоном, вказаним у договорі страхування, та надайте таку інформацію:
номер договору страхування, територію та термін його дії;
прізвище та ім’я застрахованої особи;
розмір страхової суми;
опис та характер страхового випадку;
точне місце перебування застрахованої особи, контактний телефон.
2. Виконуйте рекомендації асистуючої компанії.
3. Якщо з об’єктивних причин не вдалося зв’язатися з асистуючою компанією та довелося самостійно оплатити вартість отриманої невідкладної допомоги, необхідно узгодити з нею усі ці витрати.
4. Якщо Ви самостійно оплатили вартість наданих послуг (вартість яких узгоджено із сервісною компанією) для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.
Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)
Придбати страховий поліс можна в офісах Страхової компанії "Еталон":
в місті Київ:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б В інших містах України
Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 1012 (10 поверх)