ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Вжити всіх необхідних та доцільних заходів щодо запобігання та зменшення шкоди, завданої життю, здоров’ю та/або майну Третіх осіб та усунення причин, що сприяють виникненню додаткової шкоди.
  2. Якнайшвидше повідомити про подію правоохоронні органи як цього вимагають обставини та наслідки події.
  3. Повідомити Страхову компанію «Еталон» про настання події протягом трьох днів з дати настання такої події, а також про всі події, які можуть стати причиною заявлення претензій чи подання позову щодо відшкодування шкоди, заподіяної третім особам, та подати до страхової компанії письмову заяву. Якщо з поважних причин страхувальник (відповідальна особа) не зміг повідомити страховика про настання такої події у встановлений строк, він повинен підтвердити це документально та повідомити про настання події протягом трьох робочих днів з дати усунення таких причин.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua