ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Увімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки.
  2. Надати першу допомогу постраждалим та в разі потреби викликати працівників служби швидкої медичної допомоги.
  3. Повідомити про ДТП в органи ДАІ, міліції (тел.102). Можна доручити виклик необхідних служб Інформаційному центру Страхової компанії «Еталон», звернувшись за телефоном 0 (044) 590-22-22 (цілодобово).

    ПАМ’ЯТАЙТЕ!

    Не можна забирати автомобіль з місця ДТП та переміщувати предмети, що стосуються події, до прибуття працівників ДАІ. Евакуювати автомобіль з місця події можна тільки після документального оформлення факту ДТП представниками ДАІ та одержання від них відповідного дозволу.

    Співробітники ДАІ за особистою участю потерпілої сторони зобов'язані скласти такі документи:

    • протокол місця огляду ДТП;
    • схему ДТП;
    • довідку про пошкодження автомобіля з детальним описом пошкоджень.
  4. Записати реєстраційні номери транспортних засобів, прізвище, ім’я, по батькові, телефони, адреси учасників та очевидців дорожньо-транспортної пригоди, а також дані співробітників ДАІ. Обов’язково з’ясувати наявність полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у учасників ДТП, записати номер, дату укладення поліса та назву страхової компанії.
  5. Повідомити іншим учасникам ДТП, що Ваша відповідальність застрахована в СК «Еталон». Надати номер Вашого поліса та телефон Страхової компанії «Еталон» (044) 590-22-22.
  6. Зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером (044) 590-22-22 для реєстрації страхового випадку і отримання кваліфікованої консультації фахівця.
  7. Не погоджуватись на пропозицію відшкодування матеріального збитку винною у ДТП стороною без оформлення події та проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами/працівниками СТО) та складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт.
  8. До повного оформлення необхідних документів не робити заяв про розміри та строки виплати відшкодування третій стороні. Вирішенням цих питань у межах ліміту відповідальності займається Страхова компанія «Еталон».
  9. Протягом трьох робочих днів з дня настання страхового випадку звернутися до Страхової компанії «Еталон» для письмового оформлення заяви про настання події, що має ознаки страхової. Розташування найближчого офісу ви можете дізнатися у співробітників Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» або на сторінці сайту регіональна мережа.

    ПАМ’ЯТАЙТЕ!

    Необхідно узгодити зі страховою компанією час і місце проведення незалежної експертизи пошкодженого транспортного засобу.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua