ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Увімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки.
  2. Надати першу допомогу постраждалим та в разі потреби викликати працівників служби швидкої медичної допомоги.
  3. ) Повідомити про ДТП в органи Національної поліції (тел.102). Можна доручити виклик необхідних служб Інформаційному центру Страхової компанії «Еталон», звернувшись за телефоном 0 800 305 800 (цілодобово в мирний час).

    ПАМ’ЯТАЙТЕ!

    Не можна забирати автомобіль з місця ДТП та переміщувати предмети, що стосуються події, до прибуття працівників Національної поліції. Евакуювати автомобіль з місця події можна тільки після документального оформлення факту ДТП представниками Національної поліції та одержання від них відповідного дозволу.

    Співробітники Національної поліції за особистою участю потерпілої сторони зобов'язані скласти такі документи:

    • протокол місця огляду ДТП;
    • схему ДТП;
    • довідку про пошкодження автомобіля з детальним описом пошкоджень.
  4. Записати реєстраційні номери транспортних засобів, прізвище, ім’я, по батькові, телефони, адреси учасників та очевидців дорожньо-транспортної пригоди, а також дані співробітників Національної поліції. Обов’язково з’ясувати наявність полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у учасників ДТП, записати номер, дату укладення поліса та назву страхової компанії.
  5. Повідомити іншим учасникам ДТП, що Ваша відповідальність застрахована у ПрАТ «СК «Еталон». Надати номер Вашого поліса та телефон Страхової компанії «Еталон» 0 800 305 800.
  6. Зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером 0 800 305 800 для реєстрації страхового випадку і отримання кваліфікованої консультації фахівця.
  7. Не погоджуватись на пропозицію відшкодування матеріального збитку винною у ДТП стороною без оформлення події та проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами/працівниками СТО) та складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт.
  8. До повного оформлення необхідних документів не робити заяв про розміри та строки виплати відшкодування третій стороні. Вирішенням цих питань у межах ліміту відповідальності займається Страхова компанія «Еталон».
  9. Протягом трьох робочих днів з дня настання страхового випадку звернутися до Страхової компанії «Еталон» для письмового оформлення заяви про настання події, що має ознаки страхової. Як це зробити ви можете дізнатися у співробітників Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» .



Ваші дії у разі настання страхового випадку під час воєнного стану



Шановні громадяни

У зв’язку із введенням у нашій країні воєнного стану, ви можете повідомити про страховий випадок – дистанційно, за спрощеною формою.

Ваші дії при настанні дорожньо-транспортної пригоди (надалі ДТП) по ОСЦПВ (Автоцивілка):

  • Обов’язкова фотофіксація події з різних ракурсів (в кадрі повинні бути зафіксовані державні реєстраційні номера обох учасників,та місце розташування з дорожніми знаками.
  • При можливості зробити, відео навколо ДТП,
  • У разі неможливості викликати представників поліції на ДТП, оформлювати за допомогою складання Європротокола. Форму Європротоколу Ви можете завантажити тут
  • Після виконання вище зазначених умов, потерпілий повинен зробити фотофіксацію пошкоджень, згідно інструкції
  • Потім надіслати на e-mail: office@etalon.ua листа, в темі треба вказати: дата ДТП, і реєстраційні номера автомобілів, обох учасників. В самому листі написати обставини події.( Обов’язково вказати дані обох учасників, П.І.Б винуватця і потерпілого, та номера телефонів).
  • В листі повинні бути вкладенні фото наступних документів:
  1. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з обох сторін(обох учасників);
  2. Водійське посвідчення з обох сторін (обох учасників);
  3. Поліса ОСЦПВ, (обох учасників);
  4. Вищезазначені фото файли самої події та пошкодженого транспортного засобу.

При виникненні запитань, пишить на e-mail: office@etalon.ua

Для подальшого розгляду наданих матеріалів учасники ДТП мають надати до страхової компанії заповнені документи і відповідні заяви. Перелік та форми документів розміщені за посиланням

Заповнені документи Ви можете відправити у вигляді сканокопій на адресу office@etalon.ua або надіслати пакети поштою або службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: а/с № 12, м Київ, п/і 03067.

Перемога буде за нами! Слава Україні!

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»