ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

Документи, що надаються Страхувальником в обов’язковому порядку:

1. оригінал договору страхування (поліса);

2. письмова заява (оригінал) страхувальника про настання і обставини страхового випадку;

3. довідка (оригінал) встановленого зразка органів ДАІ, постанову про порушення чи відмову у порушенні кримінальної справи або інші документи про факт та обставини настання страхового випадку залежно від характеру подій;

4. документи, що підтверджують право страхувальника на володіння, користування та розпорядження транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договори найму, оренди, лізингу, довіреність тощо);

5. копія посвідчення водія, за участю якого сталася подія, а також документів, що підтверджують його право на користування та розпорядження транспортним засобом. У разі, коли учасником події є водій-працівник страхувальника (юридичної особи) - наказ по підприємству про прийняття на роботу та допуск до керування транспортним засобом, а також подорожній лист.


Документи, що надаються третьою особою (постраждала сторона), що має право на отримання страхової виплати:

1. заява про отримання страхового відшкодування, де зазначено:

  • найменування страховика, до якого подається заява;
  • прізвище, ім’я, по батькові заявника, його юридичну адресу або місце проживання;
  • інформацію про взаєморозрахунки осіб, відповідальність яких застрахована, та потерпілих, якщо такі було здійснено;
  • обставини, якими заявник обґрунтовує свою вимогу, та докази, що підтверджують її відповідно до законодавства;
  • розмір шкоди;
  • підпис заявника і дату подання заяви;

2. довідка (оригінал) органів ДАІ встановленого зразка (первинна, форма №2), постанова про порушення чи відмову у порушенні кримінальної справи або інші документи про факт та обставини настання страхового випадку залежно від характеру події;

3. копія протоколу про адміністративне порушення;

4. документи, що підтверджують право третьої особи на володіння, користування та розпорядження транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договори найму, оренди, лізингу, довіреність, тощо);

5. копія посвідчення водія, за участю якого сталася подія, а також документів, що підтверджують його право на користування та розпорядження транспортним засобом; у разі коли учасником події є водій-працівник страхувальника (юридичної особи) - наказ по підприємству про прийняття на роботу та допуск до керування транспортним засобом, а також подорожній лист;

6. паспорт та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду третьої особи — громадянина безпосередньо або іншої особи, яка задіяна у врегулюванні збитку від імені третьої особи на підставі його довіреності;

7. постанова суду про притягнення до адміністративної відповідальності особи, винної у ДТП (чи іншій події);

8. інші необхідні документи на вимогу страхової компанії, що уточнюють причини та обставини настання страхового випадку;

9. оригінали деталізованих рахунків спеціалізованих авторемонтних організацій або оригінал висновку експертної організації (акт товарознавчої експертизи, дослідження) із зазначенням у грошовому еквіваленті розміру матеріального збитку, завданого пошкодженому (знищеному) транспортному засобу;

10. оригінали документів, що підтверджують оплату послуг незалежного експерта у разі якщо оплата проводилась третьою стороною;

11. оригінали документів, які підтверджують оплату послуг з евакуації пошкодженого майна, а також його зберігання, якщо третя сторона вимагає відшкодування таких витрат.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua