ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Зверніться за допомогою до медичного закладу (лікарні, травмпункту і т.ін.) або інших компетентних органів (відповідно до характеру події); чітко дотримуйтесь рекомендацій лікаря.
  2. Терміново повідомте про настання страхового випадку, зателефонувавши до Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером(044) 590-22-22.
  3. Протягом 3 (трьох) днів з моменту настання страхового випадку звернутися до Страхової компанії «Еталон» з коротким описом обставин, характеру нещасного випадку та подати всі необхідні документи на відшкодкування.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua