ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Вжити всіх можливих заходів для рятування майна та усунення причин події, забезпечити охорону пошкодженого майна, виконати всі інструкції, отримані від страховика. Забезпечити збереження стану предметів, які можуть служити речовим доказом тих або інших причин настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок.
  2. Негайно повідомити про подію органи Міністерства внутрішніх справ, пожежної охорони та інші органи, до компетенції яких належить ліквідація наслідків подій, зазначених у Договорі страхування, та розслідування причин їх виникнення.
  3. Повідомити Страхову компанію «Еталон» за номером (044) 590-22-22 про настання страхового випадку з метою отримання кваліфікованої консультації фахівця, а саме протягом двох робочих днів з моменту пред’явлення третьою особою вимоги до відшкодування заподіяної шкоди, а також про початок дій компетентних органів за фактом заподіяння шкоди (розслідування, пред’явлення претензії або позову, виклик до суду тощо).
  4. Забезпечити представнику страховика можливість огляду пошкодженого майна для з'ясовування причин та розмірів збитку, а також забезпечити йому участь в будь-яких комісіях, створюваних для встановлення причин і визначення розміру збитку.
  5. Надати всі необхідні документи, передбачені договором страхування.
  6. Не визнавати частково або повністю майнових претензій або позовів, пред'явлених третіми особами, та не відшкодовувати заподіяну шкоду, не брати на себе будь-які зобов'язання з врегулювання таких претензій або вимог без письмово підтвердженої згоди на це страховика.

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua