НОВИНИ КОМПАНІЇ

10 липня 2013
СК «Еталон» провела навчання для співробітників Києва та Київської області

5-6 липня 2013 року Страхова компанія «Еталон» провела навчальний семінар на тему «Продаж страхових продуктів» для співробітників центрального офісу та інших структурних підрозділів міста Києва та Київської області. У рамках прийнятої керівництвом СК «Еталон» концепції розвитку, у другому півріччі 2013 року заплановано проведення багатьох навчальних заходів, спрямованих на підвищення кваліфікаційного рівня фахівців, залучення та навчання нових співробітників та агентів. У зв'язку з цим в Компанії розроблена комплексна програма навчання для різних категорій персоналу.

Програма дводенного семінару на тему «Продаж страхових продуктів», проведеного 5-6 липня 2013 року в м. Києві, містила у собі широкий перелік питань, що стосуються різних аспектів взаємодії з клієнтами - психологічних, правових, методологічних та ін. Особливу увагу було приділено критеріям якості послуг і продуктів, що надаються страховою компанією клієнтам, а також методам оцінки ефективності роботи співробітників і самої компанії.

Успішність будь-якого бізнесу безпосередньо залежить від рівня кваліфікації персоналу компанії, вміння злагоджено працювати у команді. Зокрема, це актуально для страхового ринку, де традиційно спостерігається висока конкуренція. Тому, інвестуючи у додаткове навчання співробітників, керівництво підвищує стабільність і надійність СК «Еталон», її привабливість для клієнтів, а також успішність Компанії в цілому.

 

Архів

2013
Червень

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua