НОВИНИ КОМПАНІЇ

15 лютого 2010
СК «Еталон» проводить акцію для співробітників Кредитпромбанку

З 1 лютого 2010 року, в рамках договору про співробітництво, Страхова компанія «Еталон» розпочала акцію для співробітників ВАТ «Кредитпромбанк».

В рамках оголошеної акції всі співробітники «Кредитпромбанку», які займаються продажем страхових продуктів, матимуть можливість отримати цінні призи від страхового партнера банку –компанії «Еталон». Головним критерієм виявлення переможців буде сума отриманих страхових платежів. Акція продовжиться до 30 квітня 2010 року.

Це вже друга акція, направлена на стимулювання продажів страхових продуктів у відділеннях банку, що проводиться в рамках договору про співробітництво між СК «Еталон» та ВАТ «Кредитпромбанк». Перша проходила в вересні – жовтні 2009 року і отримала високу оцінку співробітників банку. За результатами проведеної акції були виявлені її переможці, які отримали цінні подарунки. Переможцями стали представники Київської, Черкаської, Донецької та Луганської дирекцій «Кредитпромбанку». Нагородження переможців проводив голова правління СК «Еталон» Євгеній Бридун, який висловив їм вдячність за активну участь в проекті. Основною метою таких заходів є забезпечення сучасного високоякісного, комфортного та комплексного обслуговування клієнтів, а також, безперечно, збільшення клієнтської бази і доходів банку та страхової компанії.

Підводячи підсумки проведеної акції, а також взагалі, піврічної співпраці СК «Еталон» та ВАТ «Кредитпромбанк», Євгеній Бридун наголосив, що плідна та ефективна співпраця між двома фінансовими установами стала можлива завдяки сумісним угодженим діям спеціалістів банку та страхової компанії, а також завдяки наявному в СК «Еталон» програмному забезпеченню, що автоматизує та суттєво спрощує процес продажу страхових продуктів. Також, пан Бридун відмітив важливість для споживачів продажу страхових продуктів через банківський канал та необхідність створення фінансових супермаркетів. «Від реалізації такої бізнес-моделі банки отримують ряд важливих переваг:

По-перше, розширення набору наданих послуг при обслуговуванні клієнтів позитивно впливає на імідж банку і дає конкурентні переваги для просування власних програм.

По-друге, банк отримує додаткові фінансові ресурси від продажу полісів страхування та, відповідно, розміщення їх на депозитних рахунках СК «Еталон» в «Кредитпромбанку». У такий спосіб створюється додаткова ресурсна база. По-третє, банк одержує додаткові безризикові комісійні доходи, що дуже важливо за умов обмеження процентних доходів банку від активних операцій».

Зважаючи на обставини, що склалися сьогодні в фінансовому секторі, банківські установи охоче йдуть на розширення переліку послуг для своїх клієнтів, тому СК «Еталон» в подальшому планує використання досвіду проведення акційних заходів для розширення співробітництва з іншими партнерами.

 

Архів

2010

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua