НОВИНИ КОМПАНІЇ

29 листопада 2004
СК «Еталон» продовжує обслуговувати клієнтів у звичайному режимі

СК «Еталон» продовжує обслуговувати клієнтів у звичайному режимі, заявляє прес-служба компанії з посиланням на голову правління СК «Еталон» Володимира ДОЦЕНКА.

За словами В.ДОЦЕНКА, компанія продовжує обслуговувати своїх клієнтів — юридичних і фізичних осіб — у звичайному режимі, надаючи їм повний перелік послуг відповідно до ліцензії Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг і Закону України «Про страхування».

Тим часом В.ДОЦЕНКО не виключив можливості локальних технічних збоїв при врегулюванні збитків і наданні клієнтам компанії послуг технічного асистансу. За його словами, такі збої можуть бути пов'язані з ускладненим транспортним сполученням в окремих регіонах, перевантаженням мереж зв'язку, можливими збоями в роботі держустанов, що беруть участь у процедурі врегулювання збитків.

У зв'язку з цим, як повідомив В.ДОЦЕНКО, щоб уникнути будь-яких збоїв і для забезпечення безперебійного обслуговування клієнтів компанія ретельно контролює всі етапи процедури врегулювання збитків.

«Безумовно, ми зробимо все від нас залежне, щоби сьогоднішня ситуація в країні не вплинула на якість нашої роботи», — підкреслив В.ДОЦЕНКО.

 

Архів

2004
Липень
Лютий
Сiчень

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua