1. Зв’яжіться протягом 24 годин з нашим уповноваженим представником — асистуючою компанією за телефоном, вказаним у договорі страхування, та надайте таку інформацію:
номер договору страхування, територію та термін його дії;
прізвище та ім’я застрахованої особи;
розмір страхової суми;
опис та характер страхового випадку;
точне місце перебування застрахованої особи, контактний телефон.
2. Виконуйте рекомендації асистуючої компанії.
3. Якщо з об’єктивних причин не вдалося зв’язатися з асистуючою компанією та довелося самостійно оплатити вартість отриманої невідкладної допомоги, необхідно узгодити з нею усі ці витрати.
4. Якщо Ви самостійно оплатили вартість наданих послуг (вартість яких узгоджено із сервісною компанією) для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.