1. Увімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки.
2. Надати першу допомогу постраждалим та в разі потреби викликати працівників служби швидкої медичної допомоги.
3. Повідомити про ДТП в органи Національної поліції (тел.102). Можна доручити виклик необхідних служб Інформаційному центру Страхової компанії «Еталон», звернувшись за телефоном 0 800 305 800 (цілодобово в мирний час).
ПАМ’ЯТАЙТЕ!
Не можна забирати автомобіль з місця ДТП та переміщувати предмети, що стосуються події, до прибуття працівників Національної поліції. Евакуювати автомобіль з місця події можна тільки після документального оформлення факту ДТП представниками Національної поліції та одержання від них відповідного дозволу.
Співробітники Національної поліції за особистою участю потерпілої сторони зобов'язані скласти такі документи:
4. Записати реєстраційні номери транспортних засобів, прізвище, ім’я, по батькові, телефони, адреси учасників та очевидців дорожньо-транспортної пригоди, а також дані співробітників Національної поліції. Обов’язково з’ясувати наявність полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у учасників ДТП, записати номер, дату укладення поліса та назву страхової компанії.
5. Повідомити іншим учасникам ДТП, що Ваша відповідальність застрахована у ПрАТ «СК «Еталон». Надати номер Вашого поліса та телефон Страхової компанії «Еталон» 0 800 305 800.
6. Зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером 0 800 305 800 для реєстрації страхового випадку і отримання кваліфікованої консультації фахівця.
7. Не погоджуватись на пропозицію відшкодування матеріального збитку винною у ДТП стороною без оформлення події та проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами/працівниками СТО) та складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт.
8. До повного оформлення необхідних документів не робити заяв про розміри та строки виплати відшкодування третій стороні. Вирішенням цих питань у межах ліміту відповідальності займається Страхова компанія «Еталон».
9. Протягом трьох робочих днів з дня настання страхового випадку звернутися до Страхової компанії «Еталон» для письмового оформлення заяви про настання події, що має ознаки страхової. Як це зробити ви можете дізнатися у співробітників Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» . |