Шановні клієнти та партнери!
У період карантину, введеного постановою Кабінету Міністрів України і розпорядженнями міських державних адміністрацій, Страхова компанія "Еталон" продовжує працювати і виконувати свої зобов'язання в повному обсязі.
Задля вашої безпеки і з метою запобігання поширенню коронавирусної інфекції (COVID-19) Компанія переходить на режим часткової віддаленої роботи. Це означає, що фахівці і сервіси Компанії будуть максимально доступні онлайн за допомогою електронних каналів. Просимо мінімізувати, а по можливості взагалі уникати особистих візитів в офіси Cтрахової компанії.
Для передачі пакету документів на отримання відшкодування просимо надсилати пакети поштою або службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: а/с № 12, м Київ, п/і 03067.
Для постраждалих від наших клієнтів з ОСЦПВВНТЗ (Автоцивілка), які заявили про страховий випадок в контакт-центр Компанії, прийом документів (скан-копії) проводиться за допомогою служб експрес-доставки і Укрпошти (за рахунок відправника).
Детальніше про перелік документів Ви можете ознайомитися тут