Рік повномасштабного російського вторгнення виявився найскладнішим для страхового ринку України. Тимчасова окупація південно-східної частини країни, евакуація чисельної кількості населення, знищення майнових об’єктів, інфраструктури призвели до суттєвого зниження споживчого попиту на страхові послуги та скорочення всіх показників діяльності страховиків.
Попри всі складні обставини роботи під час воєнного стану, в тому числі скорочення центрів обслуговування клієнтів та перебої з електропостачанням, колектив СК «Еталон» продовжував наполегливо працювати задля підтримки своїх клієнтів та успіху компанії. Завдяки цьому, починаючи вже з другої половини року, Компанія повністю відновила свою повноцінну діяльність та майже досягла довоєнних значень своїх показників. На кінець 2022 року маємо такі показники:
-
Загальна кількість договорів страхування скоротилась на 16,30% та становить 416 218, серед яких: 190 257 з добровільних та 225 961 з обов'язкових видів страхування.
-
Обсяг страхових платежів, зібраних Компанією за звітний період, складає 264 635 тис грн., що лише на 8,44% менш за минулорічний показник (2021 р. – 289 043 тис. грн.) За добровільними видами страхування збір становить: 125 525 тис грн, за обов'язковими – 139 110 тис грн.
-
Майже на 34% спостерігається зростання обсягу сплачених страхових виплат/відшкодувань, який в 2022 р. становить 103 764 тис.грн. (2021 р. – 77 612 тис.грн.), що є показником швидкої реакції, перебудови бізнес-процесів, а також надійності Компанії та професійності її команди щодо виконання своїх обов’язків перед страхувальниками та партнерами навіть в умовах війни.
-
-
Щодо структури страхового портфелю, то у 2022 р. як і в минулому році, питому вагу складають платежі зі ОСЦПВ (52,30%) та добровільного страхування майна (23,17%). Суттєво зменшилась частка страхування медичних витрат до 1,33% (в 2021 р.– 15,95%) через зниження попиту на страхування подорожуючих за кордон. Структура страхового портфелю за 1 квартал 2023 р. має такий вид: