10 березня 2010 року відбулись річні Збори акціонерів Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Еталон».
Зборами акціонерів, які відбулися на базі центрального офісу компанії за адресою м. Київ, вул. Дегтярівська, 33-б, було заслухано та затверджено звіт Правління СК «Еталон» про результати фінансово-господарської діяльності за 2009 рік. Роботу Правління компанії було визнано задовільною. Також, Зборами були затверджені звіти Наглядової ради та ревізійної комісії про результати роботи у звітному році, річний фінансовий звіт та баланс Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Еталон» за 2009 рік.
За даними бухгалтерської звітності, в 2009 році Страховою компанією «Еталон» було зібрано страхових платежів на суму 41 609,3 тис. грн., що на 43,6% менше порівняно з 2008 роком. Страхових відшкодувань було виплачено 26 173,1 тис. грн. за 11 914 страховими випадками (сума страхових відшкодувань за 2008 рік складає 38 100,4 тис. грн.). Рівень виплат за 2009 рік - 62,9%, що на 11,3% більше, ніж в 2008 році.
Станом на 31.12.2009 року активи компанії склали 128 760,8 тис. грн., страхові резерви - 34 309,3 тис. грн. Фактичний запас платоспроможності СК «Еталон» практично в 12,8 разів перевищує нормативний.
Звітуючи перед акціонерами, голова Правління Страхової компанії «Еталон» Євгеній Бридун відмітив, що в складний для підприємств фінансового сектору України рік компанією виконано практично всі поставлені завдання: «Минулий рік став для компанії роком переосмислення підходів до ведення бізнесу, усвідомлення істин існування, критичних навантажень та структурних перетворень. Світові виклики та внутрішні проблеми ставлять страховий ринок в залежність від зовнішнього середовища. В цих умовах, як ніколи, важливо виконувати взяті зобов‘язання, шукати компроміси у вирішенні проблемних питань, реалізовувати неординарні проекти. Зважаючи на це, керівництвом та співробітниками компанії докладено всіх зусиль для забезпечення фінансової стійкості компанії і благополучного виходу з кризового періоду. Нами були суттєво скорочені видатки на ведення справи, оптимізовані бізнес-процеси, розвинуті нові канали продажів. Нам довелося кардинально реструктурувати страховий портфель на предмет зменшення частки автотранспортних ризиків, що призвело до значного зменшення обсягів надходження страхових платежів, але, в той же час, дозволило нам не підірвати довіру до себе наших клієнтів, стабільно виконуючи свої зобов‘язання перед ними, а також досягти позитивного фінансового результату за підсумками діяльності».
Акціонерними зборами також було визначено основні напрямки діяльності Страхової компанії «Еталон» в 2010 році. Головна ціль, поставлена акціонерами перед топ-менеджментом СК «Еталон» – це забезпечення прибутковості діяльності компанії. Серед основних завдань – розширення та зміцнення регіональної мережі, побудова агентської мережі, зміцнення кадрового складу, покращення та розширення сервісу для клієнтів. Запорукою досягнення бажаних результатів керівництво компанії вважає підприємницький підхід до страхової справи, клієнторієнтовність, здоровий соціально-психологічний клімат в колективі та мотивування співробітників до роботи на кінцевий результат.