Ви збираєтесь у подорож по Україні? Захистіть себе від можливих та непередбачених витрат на екстрену медичну та медико-транспортну допомогу. Страхова компанія "Еталон" пропонує Вам застрахуватися на випадок захворювання чи нещасного випадку під час подорожі по Україні. У цьому разі наша компанія гарантує Вам компенсацію Ваших витрат на екстрену медичну допомогу у випадку гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, травми, гострого зубного болю, нещасного випадку, іншого розладу здоров’я, у тому числі екстрену, амбулаторну, стаціонарну, стоматологічну, невідкладну допомогу, а також евакуацію для подальшого лікування за місцем постійного проживання, репатріацію.
Переваги страхування в СК "Еталон":
- отримання компенсації витрат на екстрену медичну та медико-транспортну допомогу;
- цілодобова підтримка асистуючої компанії та інформаційного центру СК "Еталон";
- можливість за своїм бажанням обрати страхову суму та відповідно розмір плати за страхування відповідно до обраної Програми страхування: А,
В,
С,
D;
- відкриті та детальні умови страхування розміщені на веб-сайті компанії у вигляді: Загальних умов страхового продукту-Оферти:
Що є об'єктом страхування?
Життя, здоров'я та працездатність Застрахованої особи, а також можливі збитки чи витрати, які може зазнати Застрахована особа, яка потрапила в скрутне становище під час здійснення нею подорожі по Україні.
Хто може виступати страхувальником?
Дієздатна фізична особа, резидент або нерезидент України, особа без громадянства, а також юридична особа незалежно від форми власності.
Хто може бути застрахованою особою?
Громадяни, резиденти або нерезиденти України, віком до 80 років.
На страхування не приймаються (обмеження страхування):
- будь-які особи віком понад 80 років;
- які на момент укладання договору страхування були визнані у встановленому порядку недієздатними, являлися інвалідами І групи, страждали на тяжкі нервові захворювання (в т.ч. пухлини головного чи спинного мозку, ураження нервової системи, гострий енцефаліт), знаходилися на обліку в спеціалізованих диспансерах (включаючи, але не обмежуючись при страхуванні медичних витрат: онкологічному, протитуберкульозному, дерматовенерологічному, наркологічному, психо?нев?ро?логічному, при страхуванні від нещасних випадків: наркологічному, психоневрологічному), центрах з профілактики та боротьби зі СНІДом).
Від чого можна застрахуватись?
Від непередбачених витрат, пов’язаних з наданням застрахованій особі медичної та медико-транспортної допомоги та послуг у зв’язку із зверненням застрахованої особи до асистансу або медичного закладу у випадках:
- гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, травми, отруєння, інших розладів здоров’я внаслідок настання нещасного випадку або смерті (при страхуванні медичних витрат);
- смерті, травматичного ушкодження та інших розладів здоров’я страхувальника внаслідок нещасного випадку, що стався в період дії договору страхування (при страхуванні від нещасних випадків).
Який розмір страхової суми?
Установлюється за згодою сторін від 3 000 грн. до 30 000 грн. окремо по страхуванню медичних витрат та страхуванню від нещасних випадків.
Який розмір франшизи?
При страхуванні від нещасних випадків - не передбачена
При страхуванні медичних витрат - 30% від страхової суми у разі надання екстреної амбулаторної допомоги на базі комерційних медичних закладів у випадках, коли відсутня можливість організації допомоги в державних (комунальних) або відомчих медичних закладах, виключно за рішенням Страховика та/або Асистуючої компанії.
Скільки коштує договір страхування?
Вартість страхування залежить від обраної програми страхування, терміну перебування у подорожі, кількості застрахованих осіб та складає від 5,00 грн до 785 грн за добу. Мінімальний страховий платіж за полісом складає 35 грн.
На який термін може бути укладено договір страхування?
Страхувальник самостійно обирає термін дії договору, він може складати від 1го до 90 днів, а також від 1го до 365 днів для нерезидента.
Договір страхування набирає чинності з дати, зазначеної у договорі як початок дії договору, але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою надходження страхового платежу на рахунок Страховика або страхового посередника.
Територія дії договору?
Україна, крім території зон військових дій та конфліктів, території проведення антитерористичних операцій, тимчасово окупованих територій.
Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?
Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.
Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.
У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.
Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.
Яким чином вносяться зміни до договору?
Зміни до договору в період його дії (зміни страхової суми тощо) за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.
Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.
Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.
У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу. Страхувальник, якому запропоновано змінити умови договору, зобов'язаний протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів сплатити додатковий страховий платіж.
Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії
- наявність інших чинних договорів страхування щодо об'єкту страхування;
- мета подорожі Страхувальника (Застрахованих осіб);
- строк дії страхового захисту.
- наявність/відсутність показань/протипоказань для здійснення подорожі, інформація щодо перенесення напередодні поїздки критичних захворювань;
- програма страхування;
- наявність ознак, які підпадають під обмеження страхування;
- кількість Застрахованих осіб;
- розмір страхової суми.
Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:
Отримати знижку за продуктом від 5% можна при страхуванні понад 10 осіб за одним договором страхування.
Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення Договору страхування.
Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.
Загальна інформація про стандартний страховий продукт міститься в Інформаційному документі стандартного страхового продукту.
Отримати консультації та роз‘яснення за страховим продуктом Ви можете в Інформаційному центрі Компанії |