СК "Еталон" пропонує іноземцям та особам без громадянства застрахувати себе від можливих збитків, пов’язаних із лікуванням в медичних закладах України у разі захворювання на території України. Договір страхування діє для нерезидентів, під час їх перебування на території України, та покриває витрати, пов'язані із гострим захворюванням (в тому числі на випадок інфікування вірусом COVID-19), розладом здоров'я внаслідок нещасного випадку, та обсервацією, що може бути необхідною у зв'язку із ризиком поширення COVID-19. Окрім цього, наявність полісу з медичного страхування, що покриває в тому числі витрати на лікування COVID-19 та обсервацію, є обов'язковою вимогою для отримання нерезидентами візи для в'їзду на територію України та перетину державного кордону та/або отримання (подовження) посвідки на тимчасове проживання в Україні.
Переваги страхування в СК "Еталон": - умови страхування розроблені з дотриманням вимог законодавства щодо іноземців та осіб без громадянства;
- можливість безкоштовно отримати широкий спектр медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах України;
- можливість вибору строку страхування відповідно до терміну перебування на території України;
- цілодобова підтримка асистансу та інформаційного центру СК "Еталон" для найбільш швидкого врегулювання страхових випадків;
- відкриті та детальні умови страхування, розміщені на веб-сайті компанії у вигляді: Загальних умов страхового продукту-Оферти
Що є об'єктом страхування?
Здоров'я та працездатність страхувальника (застрахованої особи).
Хто може виступати страхувальником?
Дієздатні фізичні особи (нерезиденти України: іноземці, особи без громадянства), віком від 1 до 80 років, які мають намір отримати візу для в’їзду в Україну та/або транзитного проїзду через її територію.(Програма "Віза")або отримують (подовжують) посвідку на тимчасове проживання (Програма "Посвідка").
Застрахованими за договором не можуть бути особи віком до 1-го та понад 80 років, особи, які були визнані у встановленому порядку недієздатними; є інвалідами І групи; дитина з групою інвалідності; ті, які страждають на тяжкі нервові захворювання (в т.ч. пухлини головного мозку, пухлини спинного мозку, ураження нервової системи, енцефаліт гострий), знаходяться на обліку в спеціалізованих диспансерах (включаючи, але не обмежуючись: онкологічному, протитуберкульозному, дерматовенерологічному, наркологічному, психоневрологічному), центрах з профілактики та боротьби зі СНІДом.
Що є страховим випадком?
Звернення Страхувальника (Застрахованої особи) під час дії договору страхування до Асистуючої компанії та/або відповідного медичного закладу з приводу гострого захворювання (в т. ч. лабораторно підтвердженого інфікування вірусом COVID-19), розладу здоров’я внаслідок нещасного випадку, та отримання необхідної медичної допомоги, а також у разі примусового розміщення Страхувальника (Застрахованої особи) в обсерваторії, пов'язане з ризиком поширення COVID-19.
Який розмір страхової суми?
30 000 євро за договором страхування (для отримання візи)
30 000 грн, 50 000 грн, 100 000 грн на вибір страхувальника (для отримання посвідки на тимчасове проживання)
Скільки коштує договір страхування?
Від 0,05% до 5,00% страхової суми грн та залежить від програми страхування, строку дії договору та віку Страхувальника (Застрахованої особи)
На який термін може бути укладено договір страхування?
Страхувальник самостійно обирає термін дії договору, він може складати від 1 (одного) дня до 1 (одного) року.
Договір набирає чинності з дати, зазначеної у договорі як початок дії договору страхування, але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою надходження страхового платежу в повному розмірі на рахунок Страховика або страхового посередника.
Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?
Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.
Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.
У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.
Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.
Яким чином вносяться зміни до договору?
Зміни до договору в період його дії (зміни страхової суми тощо) за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.
Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.
Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.
У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу. Страхувальник, якому запропоновано змінити умови договору, зобов'язаний протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів сплатити додатковий страховий платіж.
Територія дії - територія України, яка на момент настання страхового випадку не є тимчасово окупованою територією та на якій присутні та функціонують місцеві органи влади та органи правопорядку України. Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформацію про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії: - програма страхування "Віза" або "Посвідка";
- країна, резидентом якої є Страхувальник (Застрахована особа);
- наявність інших діючих договорів страхування щодо об'єкту страхування за договором;
- строк дії страхового захисту;
- вік Застрахованої особи, наявність ознак, які підпадають під обмеження страхування;
- розмір страхової суми.
Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:
ліміти відповідальності: ліміт відповідальності на один страховий випадок становить 10 000 грн., ліміт відповідальності на випадок обсервації (при захворюванні на COVID19) – 5% від ліміту
відповідальності на один страховий випадок (тільки для Програми "Віза").
Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.
Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення Договору страхування.
Надання знижок за цим страховим продуктом не передбачено.
Повна інформація про стандартний страховий продукт міститься в Інформаційному документі про стандартний страховий продукт.
Отримати консультації та роз‘яснення за страховим продуктом Ви можете в Інформаційному центрі Компанії.
|