ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Негайно, але у будь-якому разі не пізніше ніж протягом 24 годин зателефонуйте до спеціалізованої служби страховика (асистансу) за телефонами, що зазначені в полісі для країни вашого перебування, та надайте таку інформацію:

  • назву страхової компанії, номер договору страхування та строк його дії;
  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • територію дії договору страхування;
  • розмір страхової суми та програму страхування;
  • опис того, що трапилось, та характер необхідної допомоги;
  • точне місце перебування застрахованої особи, контактний телефон.

2. Після звернення до спеціалізованої служби страховика (асистансу) виконуйте її рекомендації щодо подальших дій. Спеціалізована служба страховика (асистанс) організує медичну або іншу необхідну допомогу та візьме на себе зобов’язання оплатити усі витрати.

3. У разі, якщо з об’єктивних причин не вдалося зв’язатися з спеціалізованою службою страховика (асистансом) для отримання необхідної допомоги та внаслідок цього Ви повинні самостійно оплатити вартість наданої медичної та медико-транспортної допомоги та послуг, Вам необхідно обов'язково узгодити ці витрати із спеціалізованою службою страховика (асистансом) чи страховою компанією протягом 24 годин після надання такої допомоги (послуг).

4. Якщо Ви, за узгодженням зі спеціалізованою службою страховика (асистансом) чи страховою компанією, самостійно оплатили вартість наданих медичних та інших послуг, чи придбали медикаменти, для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»