ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Увімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки.

2. Надати першу допомогу постраждалим та в разі потреби викликати працівників служби швидкої медичної допомоги.

3. Повідомити про ДТП в органи Національної поліції (тел.102). Можна доручити виклик необхідних служб Інформаційному центру Страхової компанії «Еталон», звернувшись за телефоном 0 800 305 800 (цілодобово в мирний час).

ПАМ’ЯТАЙТЕ!

Не можна забирати автомобіль з місця ДТП та переміщувати предмети, що стосуються події, до прибуття працівників Національної поліції. Евакуювати автомобіль з місця події можна тільки після документального оформлення факту ДТП представниками Національної поліції та одержання від них відповідного дозволу.

Співробітники Національної поліції за особистою участю потерпілої сторони зобов'язані скласти такі документи:

  • - протокол місця огляду ДТП;

  • - схему ДТП;

  • - довідку про пошкодження автомобіля з детальним описом пошкоджень.


4. Записати реєстраційні номери транспортних засобів, прізвище, ім’я, по батькові, телефони, адреси учасників та очевидців дорожньо-транспортної пригоди, а також дані співробітників Національної поліції. Обов’язково з’ясувати наявність полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у учасників ДТП, записати номер, дату укладення поліса та назву страхової компанії.

5. Повідомити іншим учасникам ДТП, що Ваша відповідальність застрахована у ПрАТ «СК «Еталон». Надати номер Вашого поліса та телефон Страхової компанії «Еталон» 0 800 305 800.

6. Зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером 0 800 305 800 для реєстрації страхового випадку і отримання кваліфікованої консультації фахівця.

7. Не погоджуватись на пропозицію відшкодування матеріального збитку винною у ДТП стороною без оформлення події та проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами/працівниками СТО) та складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт.

8. До повного оформлення необхідних документів не робити заяв про розміри та строки виплати відшкодування третій стороні. Вирішенням цих питань у межах ліміту відповідальності займається Страхова компанія «Еталон».

9. Протягом трьох робочих днів з дня настання страхового випадку звернутися до Страхової компанії «Еталон» для письмового оформлення заяви про настання події, що має ознаки страхової. Як це зробити ви можете дізнатися у співробітників Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» .

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»