МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ

Бажаєте підвищити мотивацію праці у компанії, ефективність роботи працівників, зменшивши кількість днів їх перебування на лікарняному?

Досягти цього вам допоможе договір добровільного медичного страхування від СК «Еталон». Наша компанія організує медичне обслуговування ваших працівників, що надасть вам можливість у повному обсязі зосередитися на своїй роботі.

Переваги страхування в СК «Еталон»:

  • наявність можливості безкоштовно отримати широкий спектр медичних послуг у провідних лікувально-профілактичних закладах Києва та України;
  • цілодобова підтримка асистанської диспечерської служби та послуг інформаційного центру СК «Еталон» для найбільш швидкого врегулювання страхових випадків;
  • особливий підхід до обслуговування в медичних закладах через довірених лікарів;
  • гнучка система сплати страхових платежів та система боусів для постійних клієнтів.

Що страхується?

Майнові інтереси, що не суперечать закону і пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю застрахованої особи.

Хто може виступати страхувальником?

Юридичні особи, незалежно від форм власності.

Що є страховим випадком?

Звернення застрахованої особи до медичного закладу у зв’язку з гострим захворюванням, загостренням хронічного захворювання, травмою, нещасним випадком та іншим розладом здоров’я.

Який розмір страхової суми?

Страхова сума визначається за згодою сторін.

Скільки коштує договір страхування?

Базові річні страхові тарифи на кожну окрему програму знаходяться в межах від 3,0 до 5,0 %.

На який термін може бути укладено договір страхування?

Страхувальник самостійно обирає термін дії договору, він може складати до одного року.

Які особи не можуть бути застрахованими?

Фізичні особи, які знаходяться на обліку у наркологічному, психоневрологічному, протитуберкульозному, дерматовенерологічному та інших спеціалізованих диспансерах, центрах профілактики та боротьби зі СНІДом, хворі на злоякісні онкологічні захворювання, інваліди першої групи.

Чи є виключення із страхових випадків?

Виплата страхового відшкодування не проводиться у зв'язку:

  • захворюваннями, пов'язаними з алкоголізмом, наркоманією, токсикоманією застрхованої особи, незалежно від термінів встановлення таких діагнозів;
  • особливо небезпечних інфекцій; туберкульозу; СНІДу; захворювань, що передаються переважно статевим шляхом; психічних захворювань, їх ускладнень та наслідків; професійних захворювань; злоякісних онкологічних захворювань; системних захворювань сполучної тканини; захворювань органів та тканин, що потребують трансплантації, протезування, постійної замісної або регулярної планової терапії; вродженої аномалії та вад розвитку; спадкових захворювань;
  • нормальної або патологічної вагітності, пологів, абортів (за винятком абортів за медичними показаннями та випадків, коли при зазначених станах медична допомога потрібна за життєвими показаннями), контрацепції, лікування безпліддя, імпотенції;
  • косметичного та пластичного коригування, використання та підгонки відповідних пристроїв і пристосувань, а також проведення відповідної терапії, обстежень.

Програми страхування:

Комплексна програма добровільного медичного страхування складається зі спеціалізованих опцій, які можуть комбінуватися в залежності від потреб і побажань клієнта:


Опція А — Амбулаторно-поліклінічна допомога
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • консервативне та оперативне лікування в умовах амбулаторій, поліклінік, лікувально-оздоровчих установ.
    • Можуть бути включені:
      • консультації та інші професійні послуги медичного персоналу, у т.ч. лікарів вузькопрофільної спеціалізації;
      • проведення лабораторних досліджень та застосування інструментальних методів діагностики;
      • проведення лікувальних заходів та маніпуляцій;
      • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами (якщо це передбачено умовами договору).


Опція B — Стаціонарне лікування
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • лікування (у т.ч. перебування та харчування) в умовах стаціонару за наявності хвороб та станів, що вимагають стаціонарного лікування, включаючи:
      • консультації та інші професійні послуги медичного персоналу, у т.ч. лікарів вузькопрофільної спеціалізації;
      • консультативно-діагностичне обслуговування;
      • консервативне та оперативне лікування;
      • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами;
      • харчування в умовах стаціонару.


Опція C — Невідкладна допомога
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • виїзд бригади швидкої медичної допомоги;
    • експрес-діагностика та невідкладна допомога на догоспітальному етапі;
    • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами;
    • доставка каретою швидкої медичної допомоги до спеціалізованого медичного закладу для проведення подальшого лікування.


Опція D — Стоматологія
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • консультації лікаря-стоматолога;
    • діагностичні дослідження, ренген;
    • проведення анестезії;
    • терапевтичне та хірургічне лікування зубів та ротової порожнини;
    • проведення косметичних процедур, планового протезування;
    • гігієнічні процедури (зняття зубного каменю та інш.).

Що робити при страховому випадку

 

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»