ПИТАННЯ, ЩО ЗАДАЮТЬСЯ НАЙЧАСТІШЕ

Що робити, якщо під час перебування за кордоном виникла потреба у негайній медичній допомозі?
Якщо під час подорожі за кордон, Вам терміново знадобилася допомога, належить у найближчий офіс сервісної (асистуючої) компанії по телефону, зазначеному в договорі страхування. Сервісна компанія, у якій цілодобово чергує лікар-координатор, зв’яжеться з нашою страховою компанією й організує надання вам чи вашим близьким медичної та іншої допомоги, а також оплатить ваші витрати на її одержання відповідно до договору страхування.
Асистуюча компанія, що це?
Страхові компанії доручають турботу про своїх клієнтів медичним асистуючими компаніям, які беруть на себе організацію кваліфікованої медичної допомоги застрахованому туристу. Асистуючі компанії (асистанс) - це цілодобові телефонні центри, персонал яких має медичну освіту і володіє іноземними мовами.
Під час подорожі доведеться сплачувати медичні витрати самостійно?
У разі, якщо витрати були оплачені туристом самостійно, страхова компанія їх відшкодує. До заяви про виплату страхового відшкодування необхідно буде додати медичні документи, що містять відомості про діагноз, офіційний протокол, що підтверджує факт нещасного випадку та обставини події, оригінали рахунків медичних установ, квитанції за оплату медикаментів, страховий поліс. Звертаємо Вашу увагу, якщо турист одразу ж звернувся до асистуючої компанії, виконав всі рекомендації, він отримає допомогу в рамках лімітів, зазначених у договорі страхування. Звертаючись до лікаря самостійно, турист наражається на непередбачені витрати та отримання неякісної медичної допомоги.
Чи можна застрахуватися від нещасного випадку не на рік, а на коротший термін, наприклад, на час змагань?
Договір страхування від нещасного випадку може бути укладений на будь-який термін, у тому числі й на час виконання визначених робіт, проведення заходів, спортивних змагань, поїздки тощо. Термін дії договору визначається за згодою сторін.
Якщо у договорі страхування не призначений вигодонабувач, хто одержить страхову виплату у випадку смерті застрахованої особи?
Якщо в договорі страхування не визначено вигодонабувача, за українським законодавством право на одержання страхової виплати у випадку смерті застрахованої особи одержують її спадкоємці. При цьому страхова виплата може бути отримана ними не раніше ніж через 6 місяців із дня смерті застрахованої особи.
 

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»