З 1 червня 2017 року Страхова компанія «Еталон» уклала договір про співробітництво з Асистуючою компанію «ECLIS», в межах якого «ECLIS» забезпечуватиме для СК «Еталон» прийом від клієнтів документів на виплату страхових відшкодувань за автотранспортними видами страхування (Автоцивілка та КАСКО) на базі свого офісу, розташованого за адресою: 02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218.
З метою поліпшення якості обслуговування клієнтів, з 1 червня 2017 року прийом, перевірку та первинну обробку документів на виплату страхових відшкодувань з автострахування для Страхової компанії «Еталон» здійснюватиме Асистуюча компанія «ECLIS». Офіс компанії знаходиться за адресою м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11 (колишня Марини Раскової), корпус А, оф. 218 і працює за графіком: понеділок-четвер – з 9-00 до 17-30, п’ятниця - з 9-00 до 16-30; обідня перерва – з 13-00 до 14-00. Отримати необхідні консультації та додаткову інформацію клієнти можуть за телефоном Інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» - 0 800 305 800 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних і мобільних телефонів).
Звертаємо увагу, що прийом документів за особистими видами страхування (страхування подорожуючих, від нещасних випадків, ДМС та інші), як і раніше, здійснюється співробітниками Центрального офісу СК «Еталон».
Довідка: Сервісна служба «ECLIS» створена в 2003 році. Надає повний комплекс послуг щодо автотранспортних засобів, що потрапили в ДТП. Регіональна мережа аварійних комісарів дозволяє оперативно обслуговувати клієнтів на місці ДТП по всій Україні.