НОВИНИ КОМПАНІЇ

11 травня 2022
Страхова компанія "Еталон" відновила роботу кол центру.

Шановні клієнти!

У зв‘язку з бойовими діями і перебоями у зв‘язку, кол центр компанії тимчасово не працював в березні 22 року.

На сьогодняшній день роботу кол центру повністю відновлено. Про страховий випадок ви можете заявити як на кол центр компанії, так і зробити це дистанційно через електронну пошту (на період дії воєнного стану) - за інструкціями, що розміщені за посиланням.

Водночас ви можете звернутися до регіональних підрозділів продаж компанії, у разі їх наявності у вашому регіоні, для отримання допомоги у оформленні документів.

 

Архів

2022
Грудень
Листопад
Жовтень
Серпень
Квiтень

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»