НОВИНИ КОМПАНІЇ

21 сiчня 2011
СК «Еталон» здійснила евакуацію в Україну туриста, який перебував у стані коми

Страхова компанія «Еталон» у рамках програми страхування подорожуючих забезпечила складну медичну евакуацію з Єгипту в Україну застрахованого туриста з важкою черепно-мозковою травмою.

Страховий випадок стався 6 грудня 2010 року в м.Хургада (Єгипет). 27-річний турист, застрахований в СК «Еталон» за програмою страхування медичних витрат за межами країни постійного перебування, в результаті нещасного випадку отримав важку черепно-мозкову травму.

Постраждалий, що знаходився у важкому стані, машиною швидкої допомоги був доставлений в одну з клінік міста Хургада, де для порятунку його життя єгипетськими лікарями була проведена термінова нейрохірургічна операція. Операція пройшла успішно, однак, незважаючи на всі зусилля медперсоналу клініки, потерпілий не приходив до тями і знаходився в реанімації на апараті штучної вентиляції легенів, у стані коми.

Як тільки параметри життєдіяльності хворого були стабілізовані, фахівці страхової компанії почали пошуки можливості транспортування хворого на батьківщину. Цього також вимагали ті обставини, що вартість проведеної операції і перебування в палаті інтенсивної терапії практично вичерпали страхову суму за договором страхування, у зв'язку з чим виникало питання пошуку джерел подальшого фінансування перебування потерпілого в клініці.

Як правило, транспортування хворих з подібними важкими травмами проводиться засобами санітарної авіації. Однак вартість такої послуги складає в різних компаніях від 22 000 до 50 000 євро. У пошуку альтернативних варіантів представники Страхової компанії «Еталон» звернулися в авіакомпанії - для здійснення перевезення потерпілого, а також в українські клініки - для забезпечення медичного супроводу під час транспортування. Кілька медичних установ категорично відмовилися здійснювати медичний супровід у зв'язку з великим ризиком для життя хворого під час перельоту. Великі труднощі виникли і при узгодженні умов транспортування з авіакомпанією - необхідно було забезпечити відповідність нормам техніки безпеки спеціального реанімаційного обладнання, а також балонів з киснем, необхідних для штучної вентиляції легенів хворюого під час перельоту.

До моменту досягнення Страховою компанією «Еталон» необхідних домовленостей з авіакомпанією і українськими медиками про здійснення евакуації, вартість послуг, наданих єгипетською клінікою, досягла значної суми, яка суттєво перевищувала розмір страхової суми за договором страхування. Для врегулювання цього питання знадобилося втручання українського консульства в Єгипті.

Завдяки зусиллям консульства, страхової компанії, а також асистуючого партнера СК «Еталон» на території Єгипту компанії Remed Assistance, що безпосередньо брала участь в переговорах з клінікою, було досягнуто домовленість про зниження вартості наданих потерпілому послуг до розміру страхової суми за договором страхування.

Транспортування потерпілого в Україні було проведено 29.12.2010 року літаком авіакомпанії МАУ в супроводі реанімаційної бригади лікарів київської клініки «Клініка невідкладної медицини 311». Евакуація пройшла успішно, з аеропорту потерпілий машиною швидкої допомоги був доставлений в одну з київських медичних установ, а наступного дня перевезений до лікарні м. Чернівці, де він незабаром прийшов до тями. Наразі пацієнт проходить реабілітаційний етап лікування.

Співробітники Страхової компанії «Еталон», що займалися врегулюванням даної страхової події, щиро хвилювалися про долю молодого співвітчизника. Для порятунку його життя було здійснено багато дій, не передбачених посадовими інструкціями та укладеним договором страхування. Вдале завершення проведених заходів та вихід потерпілого з коми відразу після повернення на батьківщину, став справжнім різдвяним подарунком і нагородою за виконану роботу фахівцям департаменту особистого страхування, а також усім співробітникам компанії.

Колектив Страхової компанії «Еталон» бажає якнайшвидшого одужання потерпілому, а також висловлює вдячність та готовність до подальшої плідної співпраці своїм партнерам, які брали активну участь у здійсненні евакуації - авіакомпанії МАУ, клініці «Клініка невідкладної медицини 311» та компанії Remed Assistance (Туреччина).

 

Архів

2011

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua