НОВИНИ КОМПАНІЇ

29 квiтня 2010
СК «Еталон» підвела підсумки 1 кварталу 2010 року - ріст премій на 53,8 %

Страхова компанія «Еталон» підвела підсумки діяльності за 1 квартал 2010 року. Обсяг страхових платежів, зібраних Компанією у звітному періоді, на 53,8 % перевищує аналогічний показник минулого року.

За даними бухгалтерської звітності, сума страхових платежів, зібраних СК «Еталон»у 1 кварталі, становить 10 817,0 тис. грн. (в 2009 році - 7 034,1 тис. грн.), страхових відшкодувань виплачено на суму 5 309,0 тис. грн. Рівень виплат за даний період складає 49,1 %.

Станом на 31.03.2010 року активи Компанії склали 128 591,0 тис. грн., страхові резерви - 38 192,0 тис. грн. Фактичний запас платоспроможності Компанії практично в 11,2 рази перевищує нормативний.

За підсумками діяльності в 1 кварталі було проведено нараду за участю керівників структурних підрозділів СК «Еталон». Керівництво Компанії позитивно оцінило результати роботи більшості підрозділів. Серед основних досягнень було відмічено високий рівень виконання планових показників, активний розвиток нових напрямків діяльності, відповідальне ставлення співробітників до виконання доручень та поставлених завдань, повне оновлення методологічної бази Компанії, а також розробка та впровадження нової іміджевої лінії для корпоративної поліграфії.

Значним фактором, що суттєво вплинув на збільшення обсягів надходжень страхових платежів, є введення в дію з 1 лютого 2010 року нової дивізіонної організаційної структури, відповідно до якої змінений формат управління регіональною мережею Компанії. Директори з розвитку регіонів, функції яких виконують керівники найкращих регіональних структурних підрозділів СК «Еталон», розпочали активно втілювати нові підходи до організації бізнесу в підпорядкованих ним областях, що майже одразу почало приносити результати.

До основних завдань, визначених акціонерами та Правлінням Компанії на 2 квартал, є зміцнення кадрового складу регіональних представництв, активний розвиток діяльності в корпоративному сегменті, а також впровадження ряду заходів, спрямованих на покращення та розширення сервісу для клієнтів. Також, одним з найважливіших запланованих проектів є оновлення існуючої системи мотивації.

 

Архів

2010

Інформаційний центр:
0 800 305 800
(цілодобово, безкоштовно по Україні
з мобільних та стаціонарних телефонів)
тел.: (044) 392-03-16

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м.Київ, вулиця Дегтярівская, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Центр врегулювання збитків
02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11, корпус А, оф. 218

Електронна пошта: info@etalon.ua